Ik heb weer een fantastische middag gehad bij Yord! Ik werd voor mijn permanent aan Tessa gekoppeld en zij heeft mij op een vriendelijke, rustige en vooral vakkundige manier in de krul gezet. Daarna heeft de altijd vrolijke Maik mij weer geweldig geknipt en met zijn 3 scharen tegelijk techniek, mij met een vlot kapsel de deur uit doen gaan. Voor mij geen andere kapper meer dan " Yord"👍👍👍
Styling door Tessa•Permanent
Anneke Mirande•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had a fantastic haircut, conditioning treatment and eyebrow color experience at this salon. I was really impressed with their knowledge and skill. They were extremely knowledgeable and friendly. I am an American traveler and will definitely come back, the next time I am in The Netherlands. Maik, Sammy and Jessicz were all wonderful!
Styling door Maik•Vrouwen knippen
Cindy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was er voor het eerst. Maar heel goed bevallen
Mike is zeer deskundig!!!
Styling door Maik•Vrouwen knippen
Wil•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Yord is een super kapperszaak! Ze zijn altijd vriendelijk, geven goed advies én ze hebben heerlijke koffie. Ik ben zeer tevreden en raad Yord iedereen aan. Het zijn professionals.
Styling door Maik•Vrouwen knippen
Ity•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig kappers met veel persoonlijke aandacht. Aanrader!