Ik ben super geholpen door Annemijn. Ze is heel gastvrij en heeft mij heel goed geholpen. En met een heel mooi resultaat. Voor de volgende keer zou ik zeker nog een afspraak bij haar maken. Echt een aanrader!
Treatment by Annemijn•Eyebrow & Eyelash Tinting
Lotte•almost 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad !
Treatment by Annemijn•Classic Facials
Truus•almost 3 years ago
Verified review
Weer blij met mijn wenkbrauwen
Treatment by Demi•Eyebrow Threading
Elvira•almost 3 years ago
Verified review
Altijd super fijn om hier m’n nagels te laten doen!