Ik ben super geholpen door Annemijn. Ze is heel gastvrij en heeft mij heel goed geholpen. En met een heel mooi resultaat. Voor de volgende keer zou ik zeker nog een afspraak bij haar maken. Echt een aanrader!
Behandeling door Annemijn•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad !
Behandeling door Annemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met mijn wenkbrauwen
Behandeling door Demi•Wenkbrauwen - threaden
Elvira•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super fijn om hier m’n nagels te laten doen!