Zeer tevreden over het deskundig advies bij het harsen + nazorg. Voor (biab) nagels kom ik elke 2 weken en blijf dit zeker doen. Ik ga altijd bij Evie en zij is super creatief. Ik krijg altijd complimenten van mijn omgeving over haar creaties :-)
Face WaxingShow all…
Daniëlle•about 3 years ago
Verified review
Good experience
Ladies' Waxing
Federica•about 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling, gezellige sfeer.
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Karin•about 3 years ago
Verified review
Altijd weer een geweldige service! Professioneel en leuk om tijdens de behandeling mee te praten :)