Zeer tevreden over het deskundig advies bij het harsen + nazorg. Voor (biab) nagels kom ik elke 2 weken en blijf dit zeker doen. Ik ga altijd bij Evie en zij is super creatief. Ik krijg altijd complimenten van mijn omgeving over haar creaties :-)
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Daniëlle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience
Vrouwen harsen
Federica•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, gezellige sfeer.
Gellak pedicureToon alles…
Karin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een geweldige service! Professioneel en leuk om tijdens de behandeling mee te praten :)