Ik kwam voor een basis pedicure
Er is goed welt weggehaald er stond een half uur voor me , maar na 20 minuten was ze klaar er werden geen nagels geknipt en geen nagelriemen terug geduwd/ verzorgd ik vond het een teleurstelling
Treatment by Annemijn•Pedicure
Karin•over 3 years ago
Verified review
Nagelversteviging
Treatment by Annemijn•Natural Nail Strengthening
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Helemaal top
Treatment by Michelle•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Gwen•over 3 years ago
Verified review
Demi is een gezellige verzorgende meid die moest oefenen met de Biab.
Leergierig en gaat netjes en secuur te werk.
Blijven oefenen en dan komt het uiteindelijk goed.