Ik kwam voor een basis pedicure
Er is goed welt weggehaald er stond een half uur voor me , maar na 20 minuten was ze klaar er werden geen nagels geknipt en geen nagelriemen terug geduwd/ verzorgd ik vond het een teleurstelling
Behandeling door Annemijn•Pedicure
Karin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagelversteviging
Behandeling door Annemijn•Nagelversteviging
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top
Behandeling door Michelle•
Gellak pedicureToon alles…
Gwen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Demi is een gezellige verzorgende meid die moest oefenen met de Biab.
Leergierig en gaat netjes en secuur te werk.
Blijven oefenen en dan komt het uiteindelijk goed.