Ze zijn geweldig in hun werk, vakkundig, voeren alles uit met zorg en precisie. Ze gebruikt top producten, sfeer in haar salon is super goed en netjes. De behandeling met top resultaat. Egale huid, minder vlekken en littekens minder zichtbaar. Aanrader dus en zeker voor de herhaling. Ik kom zeker terug!
Treatment by Michelle•Facials - Micro Needling
Charrel•almost 4 years ago
Verified review
Goed advies gekregen over mijn huid en welke behandeling het beste is voor mijn huid
Treatment by Michelle•Facials - Micro Needling
Bea•almost 4 years ago
Verified review
Hele fijne behandeling en fijne mensen! Kom hi r graag
Treatment by Michelle•Facials - Micro Needling
Tineke•almost 4 years ago
Verified review
Nou €35.00 is best veel, voor een beetje nagels knippen, en vijlen.