Ze zijn geweldig in hun werk, vakkundig, voeren alles uit met zorg en precisie. Ze gebruikt top producten, sfeer in haar salon is super goed en netjes. De behandeling met top resultaat. Egale huid, minder vlekken en littekens minder zichtbaar. Aanrader dus en zeker voor de herhaling. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Michelle•Micro Needling
Charrel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies gekregen over mijn huid en welke behandeling het beste is voor mijn huid
Behandeling door Michelle•Micro Needling
Bea•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling en fijne mensen! Kom hi r graag
Behandeling door Michelle•Micro Needling
Tineke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou €35.00 is best veel, voor een beetje nagels knippen, en vijlen.