Michelle was erg aardig, de hygiëne in de salon vond ik echter tot daar aan toe (ik moest mijn voeten op een met badstof bekleed kussen leggen, het kussen leek niet schoon te zijn). De behandeling was goed, de lak ziet er mooi uit.
Treatment by Michelle•
Gel Nails PedicureShow all…
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Goede ervaring
Treatment by Michelle•Sugaring
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Je gaat er altijd heel blij de deur uit!
PedicureShow all…
Pauline•almost 6 years ago
Verified review
Onwijs tevreden! Vervolg afspraak ingepland.
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Mel•almost 6 years ago
Verified review
Mooie nieuwe studio! Hele vriendelijke en verwelkomende service.