Michelle was erg aardig, de hygiëne in de salon vond ik echter tot daar aan toe (ik moest mijn voeten op een met badstof bekleed kussen leggen, het kussen leek niet schoon te zijn). De behandeling was goed, de lak ziet er mooi uit.
Behandeling door Michelle•
Gellak pedicureToon alles…
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring
Behandeling door Michelle•Sugaring
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je gaat er altijd heel blij de deur uit!
PedicureToon alles…
Pauline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs tevreden! Vervolg afspraak ingepland.
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Mel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe studio! Hele vriendelijke en verwelkomende service.