Goede salon met een werkelijk fantastische service. Tijdens een drukke week is de manicure iedere keer een heerlijk relax uurtje en mijn nagels zien er minimaal 2 tot 3 weken weer fantastisch uit!
Marianne•about 10 years ago
Super aardige vrouw. Ze neemt uitgebreid tijd en handelt heel professioneel.
Zara•about 10 years ago
Verified review
Vakkundig, klantvriendelijk en de pedicurebehandeling is een cadeautje voor elke vrouw of man! Aanrader!
Tineke•about 10 years ago
Verified review
Goed, lief en professioneel.
Jeannette•about 10 years ago
Verified review
Heel goede en vriendelijke service! Ik heb genoten van de pedicure behandeling! Mooi gelakte tenen en weer zomerproef