Goede salon met een werkelijk fantastische service. Tijdens een drukke week is de manicure iedere keer een heerlijk relax uurtje en mijn nagels zien er minimaal 2 tot 3 weken weer fantastisch uit!
Marianne•ongeveer 10 jaar geleden
Super aardige vrouw. Ze neemt uitgebreid tijd en handelt heel professioneel.
Zara•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, klantvriendelijk en de pedicurebehandeling is een cadeautje voor elke vrouw of man! Aanrader!
Tineke•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed, lief en professioneel.
Jeannette•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede en vriendelijke service! Ik heb genoten van de pedicure behandeling! Mooi gelakte tenen en weer zomerproef