Ik werd hier heel vriendelijk verwelkomt en kreeg een heerlijk kopje koffie. Ik ben zeer tevreden over de manicure.
Inge•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Joyce•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig wat een goede service en wat is Vanya professioneel.Had een probleem met mijn nagels ze heeft mij op haar vrije zaterdag geholpen en mijn nagels zien er weer prachtig uit, super lief van haar.
Nelleke•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele lieve vrouw die z'n werk met plezier doet. Vookgende x kom ik zeker weer!
Harjot•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke manicure. Ik heb nu voor het eerst shellac en het is super, ik kom hier zeker terug!