Ik had vandaag een waxbehandeling en ben daar zeer tevreden over.. eigenaresse werkt zeer nauwkeurig en precies. Ik laat niet vaak beoordelingen achter maar voor Abeauty maak ik graag een uitzondering. Ik kom zeker terug!
sakinah•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon en vooral Goede service.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een héérlijke behandeling bij Vanya! Onder het genot van een kopje thee zijn mijn nagels, na een uitgebreide manicure, voorzien van een prachtige kleur shellac. Inclusief een scrub, een badje en een verzorgende créme. Aanrader!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Altijd gezellig en weer met prachtige nagels de deur uitgegaan!
Annette•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteravond voor de eerste keer manicure behandeling incl. Shellac bij Abeauty gehad en het was geweldig. Een heerlijk relaxing uurtje en mijn nagels zien er fantastisch uit!!