Ik had vandaag een waxbehandeling en ben daar zeer tevreden over.. eigenaresse werkt zeer nauwkeurig en precies. Ik laat niet vaak beoordelingen achter maar voor Abeauty maak ik graag een uitzondering. Ik kom zeker terug!
sakinah•about 10 years ago
Verified review
Leuke salon en vooral Goede service.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Wat een héérlijke behandeling bij Vanya! Onder het genot van een kopje thee zijn mijn nagels, na een uitgebreide manicure, voorzien van een prachtige kleur shellac. Inclusief een scrub, een badje en een verzorgende créme. Aanrader!
Anonymous•over 10 years ago
Altijd gezellig en weer met prachtige nagels de deur uitgegaan!
Annette•over 10 years ago
Verified review
Gisteravond voor de eerste keer manicure behandeling incl. Shellac bij Abeauty gehad en het was geweldig. Een heerlijk relaxing uurtje en mijn nagels zien er fantastisch uit!!