Hele prettige en professionele salon, ik was er deze keer voor mijn nagels maar ik ga ook zeker nog een facial boeken!
Anne•over 10 years ago
Verified review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Massage heerlijk ontspannend. Fijne producten en die verwarmde stoel is n weldaad voor je lijf. Tot de volgende keer!
Annette•over 10 years ago
Verified review
Super ontvangst, prettige omgeving en fijne behandeling! Ik kom zeker terug!
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Uitstekende behandeling
Jeannette•over 10 years ago
Verified review
Aardige mevrouw, je wordt netjes ontvangen. Nagels zijn prachtig gedaan! Alleen op de site staat dat een spa manicure inclusief shellac 1,5 uur duurt, maar ik stond na iets meer dan een uur alweer buiten. Dat vond ik erg jammer!