Hele prettige en professionele salon, ik was er deze keer voor mijn nagels maar ik ga ook zeker nog een facial boeken!
Anne•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Massage heerlijk ontspannend. Fijne producten en die verwarmde stoel is n weldaad voor je lijf. Tot de volgende keer!
Annette•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontvangst, prettige omgeving en fijne behandeling! Ik kom zeker terug!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende behandeling
Jeannette•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige mevrouw, je wordt netjes ontvangen. Nagels zijn prachtig gedaan! Alleen op de site staat dat een spa manicure inclusief shellac 1,5 uur duurt, maar ik stond na iets meer dan een uur alweer buiten. Dat vond ik erg jammer!