Ik werd hier heel vriendelijk verwelkomt en kreeg een heerlijk kopje koffie. Ik ben zeer tevreden over de manicure.
Inge•about 10 years ago
Verified review
Super tevreden!
Joyce•about 10 years ago
Verified review
Geweldig wat een goede service en wat is Vanya professioneel.Had een probleem met mijn nagels ze heeft mij op haar vrije zaterdag geholpen en mijn nagels zien er weer prachtig uit, super lief van haar.
Nelleke•about 10 years ago
Verified review
Een hele lieve vrouw die z'n werk met plezier doet. Vookgende x kom ik zeker weer!
Harjot•about 10 years ago
Verified review
Het was een heerlijke manicure. Ik heb nu voor het eerst shellac en het is super, ik kom hier zeker terug!