Ik stond 10 minuten na de behandeling weer buiten en ik was heel tevreden met mijn wenkbrauwen!
Treatment by liliane Silva•Eyebrow Threading
bryan•almost 3 years ago
Verified review
Fijne schone salon. Weet wat ze doet. Kwam voor acrylnagels met verlenging. Ze heeft zelfs mijn nagelriemen gedaan ondanks dat ik hier geen afspraak voor had gemaakt. Ze neemt de tijd voor je.
M.D.•almost 3 years ago
Verified review
Top! Zoals altijd, geweldige service en gezellige dames💋
C.R.•almost 3 years ago
Verified review
Super fijn en secuur geholpen.
Treatment by Antonia Costa•Pedicure
Carolien•almost 3 years ago
Verified review
De salon ziet er mooi en uitgebreid uit, ze bieden veel verschillende behandelingen aan. Aardige medewerkers! Hygiëne wat minder; er werd steeds gebruik gemaakt van dezelfde vijlen bij meerdere klanten. Verwijderen van de nagelriemen was onaangenaam, mogelijk doordat het handmatig met haakjes gebeurde. Een aantal dagen later hebben mijn vriendin en ik allebei nog steeds last van pijnlijke tenen die opgezet en rood zijn. Bij mijn vriendin is de teen gaan bloeden langs de nagel en licht ontstoken.