Het was mijn eerste ervaring bij een beautysalon: het was heerlijk. Antonia heeft mij keurige behandelingen gegeven.
Treatment by Antonia Costa•
PedicureShow all…
Bouwie•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben warm ontvangen.
Mijn wimpers zijn echt heel mooi gedaan en na 2 weken nog steedseven mooi!
Ik kom zeker terug
Treatment by Daniela Neves dos Santos•Eyelash Extensions
Deesse•almost 3 years ago
Verified review
Na de pedicure kreeg ik pijn in mijn linkerteen. Ik dacht het ging vanzelf over maar de pijn is nogsteeds gebleven. Ik kwam erachter dat mijn teen ontstoken is geworden.