Het was mijn eerste ervaring bij een beautysalon: het was heerlijk. Antonia heeft mij keurige behandelingen gegeven.
Behandeling door Antonia Costa•
PedicureToon alles…
Bouwie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben warm ontvangen.
Mijn wimpers zijn echt heel mooi gedaan en na 2 weken nog steedseven mooi!
Ik kom zeker terug
Behandeling door Daniela Neves dos Santos•Wimperextensions
Deesse•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na de pedicure kreeg ik pijn in mijn linkerteen. Ik dacht het ging vanzelf over maar de pijn is nogsteeds gebleven. Ik kwam erachter dat mijn teen ontstoken is geworden.