De behandeling was grondig, proffesioneel, punctueel en zeer vakkundig.
De dames van Beleza houden niet van half werk. Ze halen alles uit de kast om jou mooier, gezonder en gelukkiger te laten stralen! Mijn dankbare complimenten!!!
Ria•2 months ago
Verified review
Hele leuke lieve dames en ze geven goed uitleg van wat ze gaan doen en een hele mooie schone salon 😘
Marietje•2 months ago
Verified review
Super vriendelijk en geduldig . Ben zeer tevreden!
Sandy•2 months ago
Verified review
Anthonia laat je haar weer dansen!
Ria•3 months ago
Verified review
Het is altijd heel gezellig bij Beleza!
Ze zijn ook heel vakkundig en aardig!