Het is altijd heel gezellig bij Beleza Beautycentrum.
Je wordt heerlijk in de watten gelegd en professioneel verzorgd.
Ria•3 months ago
Verified review
Iedereen is even vriendelijk. Netjes en snel gewerkt. Mooi resultaat! Blij mee...
Lisette•3 months ago
Verified review
Mijn afspraak was geweldig zoals altijd.
Clara•3 months ago
Verified review
Fijn dat ik snel terecht kon. Behandeling startte wel iets later, maar werd goed uitgevoerd!
Treatment by liliane Silva•Acrylic Nail Extensions & Overlays
I•4 months ago
Verified review
Met veel zorg voor je haargezondheid wordt je hier werkelijk in de watten gelegd.
Echte schoonheid begint met gezondheid van binnen zodat je oogverblindend kunt stralen.