Mijn eerste keer bij de salon, High lights laten doen: super strak ingezet, snel en kundig en de kleur is prachtig zelfs zonder toner! Echt aan te bevelen!
Styled by Isabella
Selina•over 2 years ago
Verified review
Fijne ontvangst, Goed geknipt, goed advies. Snel geholpen.
Styled by Aisha
K.•over 2 years ago
Verified review
Altijd heel natuurlijk en mooi!! Erg tevreden
Styled by Isabella
Colette•over 2 years ago
Verified review
Happy customer
Genelva•over 2 years ago
Verified review
Sinds ik naar Isabella ga ziet mijn haar er beter uit dan ooit, heel blij mee!