Mijn eerste keer bij de salon, High lights laten doen: super strak ingezet, snel en kundig en de kleur is prachtig zelfs zonder toner! Echt aan te bevelen!
Styling door Isabella
Selina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst, Goed geknipt, goed advies. Snel geholpen.
Styling door Aisha
K.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel natuurlijk en mooi!! Erg tevreden
Styling door Isabella
Colette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy customer
Genelva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds ik naar Isabella ga ziet mijn haar er beter uit dan ooit, heel blij mee!