Zooo blij weer! Altijd weten ze wat ze moeten doen als ik weer aankom met een bepaalde nailart. Zo leuk!
Nail RefillShow allโฆ
Sophieโขalmost 6 years ago
Verified review
Na een slechte ervaring een paar weken geleden ben ik gebeld door de eigenaresse en zij heeft mijn nagels super mooi gefixt! Nu ben ik zelf nog eens terug gekomen en het was wederom helemaal goed. :)
Treatment by EmmaโขGel Nails Manicure
Zitaโขalmost 6 years ago
Verified review
Mooie kleur en goed gelakt! Fijne relaxte sfeer.
Treatment by AnnaโขGel Nails Manicure
Anonymousโขalmost 6 years ago
Verified review
Heel netjes gelakt. Met veel aandacht
Gel Nails Manicure
Anonymousโขalmost 6 years ago
Verified review
Opzich tevreden met mijn nagels, maar helaas na een paar dagen al scheuren in de gele gel lak op mijn handen. Op mijn tenen een andere kleur genomen en daar wel tevreden mee (geen scheuren). Ik vond ze wel erg gehaast te werk gaan, maar toch tevreden met het resultaat op de voeten.