Zooo blij weer! Altijd weten ze wat ze moeten doen als ik weer aankom met een bepaalde nailart. Zo leuk!
Kunstnagels opvullenToon allesโฆ
Sophieโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een slechte ervaring een paar weken geleden ben ik gebeld door de eigenaresse en zij heeft mijn nagels super mooi gefixt! Nu ben ik zelf nog eens terug gekomen en het was wederom helemaal goed. :)
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Zitaโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kleur en goed gelakt! Fijne relaxte sfeer.
Behandeling door AnnaโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes gelakt. Met veel aandacht
Gellak manicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Opzich tevreden met mijn nagels, maar helaas na een paar dagen al scheuren in de gele gel lak op mijn handen. Op mijn tenen een andere kleur genomen en daar wel tevreden mee (geen scheuren). Ik vond ze wel erg gehaast te werk gaan, maar toch tevreden met het resultaat op de voeten.