Nagels altijd weer netjes:) gaat laatste tijd ook beter met afspraken (tijd terug vaak wachten ondanks afspraak)
Treatment by Thy•Nail Refill
E.•about 2 years ago
Verified review
Weer een goede behandeling gehad. Heel fijn!
Treatment by Thy•Gel Nails Manicure
Edmee•about 2 years ago
Verified review
Lekker rustige sfeer. Werken netjes en snel. Heel blij mee. Alvast nieuwe afspraak gemaakt
Treatment by Thy•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Nelly•about 2 years ago
Verified review
30 min wachten
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Anoniem•about 2 years ago
Verified review
Als je een afspraak hebt, wordt je nagenoeg direct geholpen en in de watten gelegd. Ze zijn vriendelijk en doen hun best om jou naar alle tevredenheid te helpen, pisitieve/familiegevoel heerst er onderling.