Nagels altijd weer netjes:) gaat laatste tijd ook beter met afspraken (tijd terug vaak wachten ondanks afspraak)
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
E.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een goede behandeling gehad. Heel fijn!
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Edmee•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker rustige sfeer. Werken netjes en snel. Heel blij mee. Alvast nieuwe afspraak gemaakt
Behandeling door Thy•
GelnagelsToon alles…
Nelly•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
30 min wachten
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je een afspraak hebt, wordt je nagenoeg direct geholpen en in de watten gelegd. Ze zijn vriendelijk en doen hun best om jou naar alle tevredenheid te helpen, pisitieve/familiegevoel heerst er onderling.