Hele fijne plek, lieve mensen en goede service. alleen planning is niet 100%. Werd een kwartiertje later geholpen dan afspraak.
Behandeling door Nguyen•Gellak pedicure
Edmee•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Afhankelijk van wie je helpt is de eravring verschillend maar overall top
Behandeling door Thy•Gelnagels
anne-marie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service, veel keuze uit kleuren en aardig personeel
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Eva•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
het was pas mijn 1e keer bij jullie en de behandeling is dus nog maar kort geleden. Echt ervaring heb ik dus nog niet, maar als de acryl zich goed houdt ben ik zeker van plan om terug te komen.
Wel jammer dat je er niet met een betaalkaart kunt betalen.
Behandeling door Thy•Nagelversteviging
Elisabeth•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek, dit keer duurde t alleen wat langer voordat ik geholpen werd.