Altijd vriendelijk en het resultaat is mooi en blijft goed zitten
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Anne m•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
👌mooie
Behandeling door Thy•Gelnagels
Anila•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, nagels zien er netjes uit en na 1 week zit het nog steeds goed.
Behandeling door Nguyen•Nagelversteviging
Anne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne service, leuke sfeer. Me nagels zijn altijd PERFECT. Ik heb er niks op aan te merken!!
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Tulin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geweest om acrylnagels op te vullen en ik was wat huiverig na het lezen van de negatieve reviews. Maar ik ben dik tevreden, Thy werkt supersnel, ik vind het fascinerend om te zien en ik heb prachtige nagels! Zeker een aanrader!