Hele fijne plek, lieve mensen en goede service. alleen planning is niet 100%. Werd een kwartiertje later geholpen dan afspraak.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Pedicure
Edmee•about 2 years ago
Verified review
Afhankelijk van wie je helpt is de eravring verschillend maar overall top
Treatment by Thy•Hard Gel Extensions & Overlays
anne-marie•about 2 years ago
Verified review
Prima service, veel keuze uit kleuren en aardig personeel
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Eva•about 2 years ago
Verified review
het was pas mijn 1e keer bij jullie en de behandeling is dus nog maar kort geleden. Echt ervaring heb ik dus nog niet, maar als de acryl zich goed houdt ben ik zeker van plan om terug te komen.
Wel jammer dat je er niet met een betaalkaart kunt betalen.
Treatment by Thy•Natural Nail Strengthening
Elisabeth•about 2 years ago
Verified review
Fijne plek, dit keer duurde t alleen wat langer voordat ik geholpen werd.