Ze annuleren zonder reden meerdere afspreken. Niet netjes, ik kan mijn bijna volle spaarkaart niet meer inleveren. Niet klantvriendelijk en eigenlijk gewoon onbeschoft.
Treatment by Thy•Nail Refill
Niet nodig.•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Duurt lang voor je aan de buurt bent, niet heel vriendelijk personeel, maar gellak zit goed en er is altijd plek.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Anoniem•over 2 years ago
Verified review
Behandeling was prima. Wordt altijd netjes gedaan en snel.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Nina•over 2 years ago
Verified review
Behandeling was prima. Gaat altijd snel en wordt netjes gedaan.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Nina•over 2 years ago
Verified review
Ze hebben gedaan precies wat ik wilde, en nog mooier.