Leuk dat hier ook mannen werken.
Je krijgt een zorgvuldig advies, wat bij jouw nagels het beste is.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Yvonne•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijke mensen, echter taalbarrière maakt het lastig communiceren
Treatment by Thy•Nail Refill
Anouk•over 2 years ago
Verified review
Het was veel te druk, dus je werd steeds tussendoor even kort behandeld. Daarna nam iemand anders het weer over. In combinatie met dat er niet naar je wensen geluisterd werd ziet het resultaat er dan ook afgeraffeld uit. Uiteindelijk niet tevreden weggegaan, erg jammer.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Vere•over 2 years ago
Verified review
Netjes en snel gedaan gelijke nagels
Treatment by Nguyen•Nail Refill
Rowena•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijk top behandeling fijne sfeer professioneel!