Leuk dat hier ook mannen werken.
Je krijgt een zorgvuldig advies, wat bij jouw nagels het beste is.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen, echter taalbarrière maakt het lastig communiceren
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Anouk•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was veel te druk, dus je werd steeds tussendoor even kort behandeld. Daarna nam iemand anders het weer over. In combinatie met dat er niet naar je wensen geluisterd werd ziet het resultaat er dan ook afgeraffeld uit. Uiteindelijk niet tevreden weggegaan, erg jammer.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Vere•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en snel gedaan gelijke nagels
Behandeling door Nguyen•Kunstnagels opvullen
Rowena•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk top behandeling fijne sfeer professioneel!