Ze annuleren zonder reden meerdere afspreken. Niet netjes, ik kan mijn bijna volle spaarkaart niet meer inleveren. Niet klantvriendelijk en eigenlijk gewoon onbeschoft.
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Niet nodig.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Duurt lang voor je aan de buurt bent, niet heel vriendelijk personeel, maar gellak zit goed en er is altijd plek.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was prima. Wordt altijd netjes gedaan en snel.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Nina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was prima. Gaat altijd snel en wordt netjes gedaan.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Nina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze hebben gedaan precies wat ik wilde, en nog mooier.