Very unpleasant experience, old and dirty tools, staff with zero communication with the client. Even low prices are not worth it!
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Anna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak heeft nog nooit zo lang blijven zitten als hier :)
Behandeling door Nguyen•Gellak pedicure
Ed•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Werkt goed en netjes
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Ria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier vaak geweest. Let op, soms loopt de planning niet goed en moet je soms wel 30-40 min wachten tot je aan de beurt bent ook al heb je een afspraak gemaakt.