Altijd fijne en snelle service. Weer tevreden met m’n nagels😃
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Shannon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! Ik kom hier steeds terug. Altijd goed
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw dit is al de tweede keer dat ik mijn nagels daar doe. Super leuke nagels en lieve mensen. Sommige spreken geen Nederlands maar daar stoor je je niet aan. Ze doen hun best het te begrijpen en zorgen ervoor dat jou nagels en zo goed mogelijk uit zien!
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Sam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over mijn nagels. Prima verzorging en goed gedaan