Er werd mij gevraagd met slechte review te herzien.. best voortvarend 😂
Het was nog steeds niet schoon, de stoel waar je in zit is kapot en steekt in je rug.
De gellak is echt goed aangebracht, ziet er mooi uit maar mij zien ze er nooit meer terug!
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
GT•almost 3 years ago
Verified review
Super !
Treatment by Thy•Gel Nails Pedicure
Lilla•almost 3 years ago
Verified review
.......
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
michaela•almost 3 years ago
Verified review
Ondanks dat de reservering niet goed doorgekomen was hebben ze alsnog tijd gemaakt en zelfs over gewerkt. Blij met mijn zomernagels!