Er werd mij gevraagd met slechte review te herzien.. best voortvarend 😂
Het was nog steeds niet schoon, de stoel waar je in zit is kapot en steekt in je rug.
De gellak is echt goed aangebracht, ziet er mooi uit maar mij zien ze er nooit meer terug!
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
GT•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super !
Behandeling door Thy•Gellak pedicure
Lilla•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
.......
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
michaela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat de reservering niet goed doorgekomen was hebben ze alsnog tijd gemaakt en zelfs over gewerkt. Blij met mijn zomernagels!