Goede behandeling en snel geholpen (voor mijn afspraak)
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Dominique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling!
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Bo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Overall matig.
Graag wat meer aandacht voor de klant. Ik heb gereserveerd en als er dan iemand voor mag gaan die geen reservering heeft staan vind ik dat niet netjes. Ook omdat ik hierdoor 30 min later ben geholpen.
Het is heel druk en chaotisch, moeilijk te communiceren omdat zij de taal niet goed spreken. Hierdoor heb ik niet het gewenste resultaat gehad.