Goede behandeling en snel geholpen (voor mijn afspraak)
Treatment by Thy•Nail Refill
Dominique•almost 3 years ago
Verified review
Goede behandeling!
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Bo•almost 3 years ago
Verified review
Overall matig.
Graag wat meer aandacht voor de klant. Ik heb gereserveerd en als er dan iemand voor mag gaan die geen reservering heeft staan vind ik dat niet netjes. Ook omdat ik hierdoor 30 min later ben geholpen.
Het is heel druk en chaotisch, moeilijk te communiceren omdat zij de taal niet goed spreken. Hierdoor heb ik niet het gewenste resultaat gehad.