Fijne voetbehandeling met zorg uitgevoerd in een relaxte schone professionele omgeving. Aanbevolen! 🙂
Richard•about 1 year ago
Verified review
Professioneel advies en een hele fijne sfeer in de salon. 100% het gevoel dat je in goede handen bent.
Louise•about 1 year ago
Verified review
Heel kundig en zorgvuldige behandeling met een duidelijke uitleg. Ik ben zeer tevreden
Letty•about 1 year ago
Verified review
Super goed geholpen door Andrea een paar nagels waar ik last van had. Vriendelijk en deskundig.
Rino•about 1 year ago
Verified review
Prettige ontvangst. Duidelijke uitleg over de behandeling. Voeten keurig schoongemaakt,met olie bewerkt daarna de nagels behandeld. Al met al heb me zeer op ijn gemak gevoeld waarbij een heerlijke cappuccino goed smaakte