Ik vond het zeer prettig en professioneel. Heel fijn om gedegen advies te krijgen hoe van m'n schimmelnagels af te kunnen komen. Over 6 weken weer. Nu bijhouden.
Francis•over 1 year ago
Verified review
Lekker een ontspannen verwen moment en goed advies om te klachten te voorkomen.
José •over 1 year ago
Verified review
Gemakkelijk om een afspraak te maken, vriendelijke ontvangst en heerlijke en deskundige behandeling.
Joke•over 1 year ago
Verified review
Fijn contact
Eric J•over 1 year ago
Verified review
Vandaag voor de tweede keer bij Andrea geweest, weer super geholpen dit keer pedicure+ wellness gedaan een echte aanrader, tot de volgende keer.