Ik vond het zeer prettig en professioneel. Heel fijn om gedegen advies te krijgen hoe van m'n schimmelnagels af te kunnen komen. Over 6 weken weer. Nu bijhouden.
Francis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker een ontspannen verwen moment en goed advies om te klachten te voorkomen.
José •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gemakkelijk om een afspraak te maken, vriendelijke ontvangst en heerlijke en deskundige behandeling.
Joke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn contact
Eric J•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de tweede keer bij Andrea geweest, weer super geholpen dit keer pedicure+ wellness gedaan een echte aanrader, tot de volgende keer.