De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik vond het zeer prettig en professioneel. Heel fijn om gedegen advies te krijgen hoe van m'n schimmelnagels af te kunnen komen. Over 6 weken weer. Nu bijhouden.
Lekker een ontspannen verwen moment en goed advies om te klachten te voorkomen.
Gemakkelijk om een afspraak te maken, vriendelijke ontvangst en heerlijke en deskundige behandeling.
Fijn contact
Vandaag voor de tweede keer bij Andrea geweest, weer super geholpen dit keer pedicure+ wellness gedaan een echte aanrader, tot de volgende keer.
16
1
16
17
18
28
18