Fijne voetbehandeling met zorg uitgevoerd in een relaxte schone professionele omgeving. Aanbevolen! 🙂
Richard•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel advies en een hele fijne sfeer in de salon. 100% het gevoel dat je in goede handen bent.
Louise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel kundig en zorgvuldige behandeling met een duidelijke uitleg. Ik ben zeer tevreden
Letty•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen door Andrea een paar nagels waar ik last van had. Vriendelijk en deskundig.
Rino•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige ontvangst. Duidelijke uitleg over de behandeling. Voeten keurig schoongemaakt,met olie bewerkt daarna de nagels behandeld. Al met al heb me zeer op ijn gemak gevoeld waarbij een heerlijke cappuccino goed smaakte