De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd een super behandeling, voeten gaan er steeds mooier uitzien .
Relaxed en deskundig
Wat een fijne plek! En Andrea heeft me heel fijn en duidelijk te woord gestaan en geadviseerd. De behandeling zef was echt super!
Echt een hele fijne pedicure behandeling gehad van Andrea, met veel zorg en aandacht heeft zij mijn nagels verzorgd om te voorkomen dat ze ingroeien, met blije voeten we naar huis gegaan!
Heel goed en professioneel behandeling.
17
1
17
18
19
28
19