Altijd een super behandeling, voeten gaan er steeds mooier uitzien .
Ria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxed en deskundig
Jan-Willem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek! En Andrea heeft me heel fijn en duidelijk te woord gestaan en geadviseerd.
De behandeling zef was echt super!
Paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een hele fijne pedicure behandeling gehad van Andrea, met veel zorg en aandacht heeft zij mijn nagels verzorgd om te voorkomen dat ze ingroeien, met blije voeten we naar huis gegaan!