Altijd een super behandeling, voeten gaan er steeds mooier uitzien .
Ria•over 1 year ago
Verified review
Relaxed en deskundig
Jan-Willem•over 1 year ago
Verified review
Wat een fijne plek! En Andrea heeft me heel fijn en duidelijk te woord gestaan en geadviseerd.
De behandeling zef was echt super!
Paula•over 1 year ago
Verified review
Echt een hele fijne pedicure behandeling gehad van Andrea, met veel zorg en aandacht heeft zij mijn nagels verzorgd om te voorkomen dat ze ingroeien, met blije voeten we naar huis gegaan!