Fijne, professionele voetverzorging, die met aandacht uitgevoerd wordt.
Mirjam•almost 2 years ago
Verified review
Wat een prachtige locatie, dat was al een uitje op zich. Andrea nam de tijd voor me en we hadden een fijn gesprek.
Miriam•almost 2 years ago
Verified review
Andrea heeft me alles uitgelegd, omdat het mijn eerste behandeling was. Ik heb een hele fijne behandeling gehad en kom zeker terug.
Jolanda •almost 2 years ago
Verified review
Een heel vriendelijke, aimabele mevrouw met goede kennis van pedicure!
Ik ben zeer tevreden over haar kennis en gewoon als mens.
Armindo•almost 2 years ago
Verified review
Onderzettend fijn geholpen. Je zegt precies wat je doet en waarom. Ervaar ik als prettig. Daarnaast straalt de salon heel veel rust en warmte uit. Bedankt voor de fijne tijd